Vet ni inte vilken artist ni vill lyssna på ? Tips1

Linn T I P S A R !

Justin Bieber ; En super duper snygg och bra tonårs stjärna,som jag tipsar
er om att ni ska lyssna på.Man blir glad av hans låtar,man kan
få tårar av hans låtar,glädje tårar. Hans låtar får en på en TOP
humör från dålig till TOP,iaf på mig :)

Mohombi ; En riktig snygging ! Hans låtar får en att vilja resa
sig upp och dansa och sjunga. Man vill bara dansa oh dansa
till hans låtar,man kan knappt låta bli ^^

Nicki Minaj ; En riktig tuff tjej sångerska rap/hiphop. Hon är riktig
bra på att rappa !Hennes låtar får en att vilja sjunbga me,att vilja lära sig den låten.
Själv har jag försökt att sjunga/lära ''Your Love'' men haha fail
det gick så snabbt sen ! Aw stackars mig...

Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Okej :)

Läget`?

2011-04-16 @ 12:10:53
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0